Praktische informatie

Als je met mij als extern vertrouwenspersoon aan de slag gaat, dan werken we vanuit een basisbereikbaarheid van 52 weken per jaar. Je kunt dan 52 weken per jaar rekenen op mijn ondersteuning & advies wanneer je dit wenst.

Wat krijg je hiervoor?

  • 52 weken bereikbaarheid voor jou en je medewerkers tot een extern LVV-registervertrouwenspersoon
  • Een jaarverslag met gevraagd en ongevraagd advies
  • Toelichting van het jaarverslag

Tarieven

Deze basisbereikbaarheid is exclusief gesprekken met melders, gevraagd advies en presentaties.

  • Tot 100 medewerkers zijn de kosten voor de basisbereikbaarheid 595 euro per jaar
  • Van 100-500 medewerkers zijn de kosten voor de basisbereikbaarheid 895 euro per jaar
  • Voor bedrijven met een medewerkers aantal boven de 500: graag ga ik in gesprek om te kijken wat ik voor jullie kan doen!

We leggen onze afspraken vast in een overeenkomst, zodat we beiden weten waar we aan toe zijn!

Wil je meer weten over wat ik voor jouw organisatie kan doen? Plan dan hier een kennismaking in. 

 

Locatie & werktijden

Praktijkadres
Pampuslaan 141
1382 JN  WEESP

Werktijden
Maandag, dinsdag en vrijdag van 09.00 tot 17.30
Donderdag van 09.30 tot 13.00
Avondafspraak: in overleg